Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
5 maj, 20:48 1 kommentar
Hej!
Äntligen dags för första sammandrag och det sker på vår hemmaplan 9/5, vi deltar med två lag.
Vi kommer behöva ansvara för kiosk och Ingrid kommer skriva ut en nyhet om det.
Samling: 09.30 (Bilbörsen-tältet)
Första match: 10.00
Sluttid: 14.20
Material: Vattenflaska, benskydd, fotbollsskor, matchtröjan, svarta strumpor och kortbyxor.
Glöm inte tejpa eller ta bort örhängen.
Spelschema: sammandrag.se/KLSFAE
Nu köööör vi!! Heja MAIK!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Emma Wiklund 7 maj, 19:39
Finns det möjlighet att få reda på uppdelning av lag? Mest för logistiken då jag inte är på plats så mormor och morfar får rycka in😃